خیابان پکینی تفلیس
نوشته شده توسط : badsa

خیابان پکینی تفلیس

تفلیس پایتخت کشور گرجستان و خیابان پکینی یکی از معروف ترین خیابان های این شهر به شمار می رود که علاوه بر داشتن مراکز خرید و فروشگاه های متعدد بیشتر به خیابانی با دارا بودن آپارتمان های مجهز با امکانات زیاد برای سکونت گردشگران و افراد محلی مورد استفاده قرار می گیرد.


اهمیت خیابان پکینی تفلیس

کارشناسان ارزیابی بخش تجارت املاک در سوئیس با مطالعه بر روی ۲۰۰ کشور جهان و شهر هایشان، تفلیس را به عنوان یکی از شهرهای پایدار جهان در زمینه املاک به حساب می آورند. در رتبه بندی بالاترین نرخ اجاره بها در میان کشورهای مختلف جهان، خیابان پنجم نیویورکف، خیابان کازوی، خلیج هنک کنگ و در پی آن خیابان های شهر های مختلف در کشورهای توسعه یافته شرق اروپا دارای رتبه های برتر می باشد که از آن جمله می توان به خیابان شانزه لیزه در پاریس و خیابان باند در لندن اشاره کرد؛

 

نمایی زیبا از خیابان پیکینی تفلیس 

نمایی زیبا از خیابان پیکینی

بنا به تحقیقات اخیر خیابان پکینی یکی از خیابان های امید بخش برای سرمایه گذاران بازار مسکن و املاک به شمار می رود که چشم انداز قابل توجه ای در این حوزه دارد.

محتوای خیابان پکینی تفلیس

علاوه بر تجارت در زمینه املاک، این خیابان پتانسیل سرمایه گذاری در زمینه های دیگر همچون پوشاک، مواد غذایی و بانکداری را دارا می باشد و مکانی مناسب را برای جذب سرمایه سرمایه گذاران است. خیابان پکینی دارای مراکز خرید متنوعی می باشد که در زمینه های مختلفی همچون پوشاک، کیف و کفش، جواهر آلات و صنایع دستی گرجستان فعالیت می کنند؛ از جمله معروف ترین این فروشگاه ها می توان به Zarapkhana و Pokany اشاره کرد. علاوه بر این خیابان می توان برای یافتن صنایع دستی و سوغات گرجستان و شهر تفلیس به بازار درای بریج نیز مرجعه کرد.

 

مغازه های خیابان پکینی تفلیس 

مغازه های خیابان پیکینی

این خیابان بهترین محل برای خریدن لباس های سنتی گرجستان و صنایع دستی این کشور است. در میان این سوغات ها می توان به نوشیدنی خاص گرجستان که درون یک کوزه سفالی تزئین شده با رنگ های شاد و متنوع است اشاره کرد. علاوه بر این نوشیدنی می توان از پرده های دست بافت تزئینی رنگارنگ و کلاه های دست بافت سنتی کشور گرجستان نام برد که تحسین خریداران را به همراه دارند. یکی از دیگر اجناس فروخته شده در فروشگاه های خیابان پکینی خنجر ها و چاقو های زیبا با دسته هایی تزئین شده هستند که برای فروش و البته حمل آنها در گرجستان نیازمند داشتن سندی از وزارت فرهنگ می باشد.

اماکن دیگر خیابان پکینی تفلیس

علاوه بر این محصولات می توان در این خیابان بوتیک ها و فروشگاه هایی با اجناس مارک را یافت که در دیگر خیابان جای اصلی شهر تفلیس نیز به فروش می رسند. در این خیابان آپارتمان هایی برای اقامت گردشگران و مسافران تور گرجستان وجود دارد که دارای امکانات مناسبی جهت رفاه گردشگران فراهم می آورد، امکاناتی همچون آشپز خانه با تمام امکانات ،اتاق خواب، حمام ،اتاق نشیمن ،مدیا، وای فای ،پارکینگ، دسترسی آسان به تمام نقاط شهر و تمام امکانات رفاهی دیگر نام برد.

فاصله خیابان پکینی تفلیس تا بخش های دیگر شهر؛

میدان آزادی در شهر تفلیس با خیابان پکینی ۳,۹ کیلو متر، با میدان قهرمان ۱.۱ کیلومتر ونزیک ترین فرودگاه به این خیابان حدود۱۷.۷ کیلو متر از این محل فاصله دارد تا این خیابان را به یکی از مناطق اصلی شهر با دسترسی آسان بدل کرده است.

منبع»خیابان پکینی تفلیس | بهترین محل برای خرید لباس های سنتی گرجستان





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: