پارک دریایی پولائو پایار لنکاوی | یکی از معروفترین جزایر کشور مالزی
نوشته شده توسط : badsa

پارک دریایی پولائو پایار لنکاوی

لنکاوی یکی از بزرگترین و معروف ترین جزایر مالزی است که به دلیل داشتن آب های زلال و سواحل ماسه ای زیبا معروف شده است. پدیده های طبیعی جزایر لنکاوی مکانی مناسب برای گردش و سرگرمی همراه با خانواده است ، آثار تاریخی این پارک دریایی کمتر از دیگر نقاط مالزی به چشم می خورد. پارک دریایی پولائو پایار لنکاوی(Pulau Payar Marine Park Langkawi) منطقه ای وسیعی را به خود اختصاص داده و با طبیعتی زیبا گردشگران مالزی را به سوی خود جذب می کند.برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این پارک با ما باشید.


معرفی پارک دریایی پولائو پایار لنکاوی

طبیعت منحصر به فرد، مناظر چشم نواز و سواحل شنی زیبا، بخش اصلی جاذبه های گردشگری لنکاوی را به خود اختصاص داده اند. پارک دریایی پولائو پایار لنکاوی در میان دیدنی های این جزیره شاخص بوده و با زیبائی های نفس گیر و امکانات متنوع برای هر گردشگری جذاب خواهد بود. این پارک دریایی بیش از ۳۰ سال است که جزو مناطق حفاظت شده به شمار می آید و بخش شیلات مالزی بر آن نظارت دارد. این منطقه دارای منابع غنی گیاهی و جانوری است و دنیای زیر آب آن تلفیقی از رنگ های زیبا و شگفت انگیز می باشد. پولائو پایار با وسعتی بیش از ۲ مایل از اهمیت بالایی برخور دار میباشد.

 

تصویری زیبا از ساحل پارک دریایی پولائو پایار لنکاوی

تصویری زیبا از ساحل پارک دریایی پولائو پایار

بخشهای پارک دریایی پولائو پایار لنکاوی

پارک دریایی پولائو پایار لنکاوی با پوشش گیاهی فوق العاده، سواحل زیبا و تفریحات مهیج در فاصله ۳۰ کیلومتری جنوب جزیره لنکاوی قرار گرفته و شامل ۴ جزیره پولائو پایار، پولائو لمبو، پولائو سگانتانگ و پولائو کاس می باشد که در میان این جزایر پولائو پایار از بقیه بزرگتر و معروف تر است.

 

آب زلال پارک دریایی پولائو پایار لنکاوی; 

آب زلال پارک دریایی پولائو پایار

تفریحات پارک دریایی پولائو پایار لنکاوی

وجود مرجان های رنگی به دنیای زیر آب پارک دریایی پولائو پایار مالزی جذابیت بخشیده و بر زیبایی آن افزوده است. این پارک به دلیل داشتن آب های زلال و شفاف برای غواصی مناسب بوده و گردشگران می توانند غواصی عمیق و سطحی را تجربه کنند و یا به شنا در آب بپردازند. همچنین در مسافت اندکی از ساحل دریا جایی وجود دارد که در آن می توانند با غذا دادن به کوسه ها تفریح نمایند. ماهیگیری که یکی دیگر از تفریحات این جزیره است با کسب اجازه از مقامات امکانپذیر می باشد.

دسترسی و هزینه ورود به پارک دریایی پولائو پایار لنکاوی

گردشگران تور مالزی برای رفتن به این پارک می توانند در لنگرگاه کواه به قایق، کشتی و یا لنج سوار شده و با گذشت مدت زمانی ۴۵ دقیقه تا ۱ ساعته به مقصد خود برسند. آنان می توانند در طول راه از زیبائی های طبیعی لذت ببرند و چشم اندازهایی فوق العاده را مشاهده نمایند. بهتر است برای سوار شدن بر قایق های چوبی، از یک روز قبل بلیت بگیرید در اینجا از هر مسافر عوارض ورود به جزیره گرفته می شود که این به جز قیمت بلیت می باشد، این عوارض برای بزرگسالان ۵ رینگیت و برای کودکان ۲.۵ رینگیت مالزی است.

آدرس پارک دریایی پولائو پایار لنکاوی

 No. 6 Kampong Bendang Baru, Kuah Langkawi, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia

منبع »بادساگروپ





:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: