رافتینگ در ارمنستان | یکی از محبوب ترین تفریحات ارمنستان
نوشته شده توسط : badsa

رافتینگ در ارمنستان

رافتینگ در ارمنستان یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی است. قایقرانی در بین دوستداران ماجراجویی بسیار محبوب است و مطمئنا این برای مبتدیان مناسب نیست. اگر قبلا تمام رودخانه های شدید را تجربه کرده اید، زمان آن است که سریع ترین رودخانه های ارمنستان را نیز تجربه کنید. در این مطلب ما به معرفی برخی از مسیرهای رافتینگ در ارمنستان میپردازیمدر ادامه با ما باشید.تصویری از یک فرد در حال رافتینگ در ارمنستانتصویری از یک فرد در حال رافتینگ در ارمنستان

اول بیائید بدانیم رافتینگ چیست؟

در اینجا یکسری اطلاعات کوتاه برای کسانی که نمی دانند رافتینگ چیست آورده ایم.رافتینگ نوعی قایقرانی تفریحی ورزشی در رودخانه های پرسرعت است که هیجان زیادی به همراه خواهد داشت. قبل از رافتینگ، شما باید با منطقه آشنا شوید تا پیچیدگی مسیر و موانع را در مسیر ارزیابی کنید.فراموش نکنید افراد غیر حرفه ای باید همواره از راهنما و مربی در طول مسیر رافتینگ استفاده کنند.

مسیرهای رافتینگ در ارمنستان

DZORAGET

رودخانه واقع در نزدیکی استپانوان، در فاصله ۱۶۰ کیلومتری ایروان واقع شده است. این رودخانه ۳۰ کیلومتری سرعت کمی دارد.

Dzoraget سخت ترین رودخانه برای رافتینگ است، اما سختی آن بستگی به فصول مختلف سال و سطح آب دارد.این رودخانه محل مناسبی برای افراد حرفه ای و آن دسته از افرادی که اعتماد به نفس بالا دارند میباشد.

تصویری از رودخانه دزوراگت در ارمنستانتصویری از رودخانه دزوراگت در ارمنستان

بهترین زمان رافتینگ در DZORAGET ماه می است.در تابستان هم شما میتوانید یک رافتینگ را در این محل ترتیب دهید اما ارتفاع آب کم و سرعت آن پائین خواهد بود.علاوه بر رافیتنگ در این محل شما میتوانید از مناظر طبیعی لذت ببرید و در آن قدم نیز بزنید.

اگر علاقه مند به جاذبه های توریستی دیگر هستید در پائین رودخانه میتوانید قلعه لری(مربوط به قرو وسطی )،یک پل زیبا که از رودخانه عبور میکند و صومعه Hnevank ( مربوط به قرن هفت) را بازدید کنید.

DEBED

رودخانه Canyon و Debed یکی از زیباترین مکان های ارمنستان است. رودخانه توسط تخلیه رودخانه های زوراگت و پمباک تشکیل شده است. طول رودخانه در قلمرو کشور ارمنستان ۱۵۲ کیلومتر میباشد.

رودخانه از نظر سختی برای قایقرانی در حد وسط است. بهترین زمان برای رافتینگ در این رودخانه از ماه ژوئن تا اکتبر است.علاوه بر رافتینگ در مسیر این رودخانه میتوانید از جاذبه های توریستی و تاریخی فراوان نظیر صومعه هاقپات،ساناهین و ... بازدید کنید.

تصویری از رودخانه دبد در ارمنستان 

تصویری از رودخانه دبد در ارمنستان

TARTAR

رودخانه تارتار در قلمرو آرتزاک واقع شده و بزرگترین رودخانه کشور ارمنستان است. طول رودخانه ۲۲۰ کیلومتر است، سرعت جریان ۴ متر در ثانیه است. رودخانه ، دره و کل منطقه برای زیبایی آن منحصر به فرد است. یاحل این رودخانه با جنگل های متراکم پوشیده شده است، شما در کنار رافتینگ زیبایی ارمنستان را نیز خواهید دید.

تصویری از رودخانه تارتار در ارمنستان 

تصویری از رودخانه تارتار در ارمنستان

بهترین زمان برای رافتینگ در این رودخانه ، در پایان بهار است.یک کلیسای قرون وسطایی Dadivank در نزدیکی این رودخانه است که دارای ارزش تاریخی برای گردشگران تور ارمنستان و مردم این کشور میباشد.

اگر علاقه من به ماشین شواری در رودخانه و اطراف آن هستید،پیشنهاد میدهیم یک جیپ اجاره کنید و از آن لذت ببرید.این محل یکی از محبوبترین مناطق گردشگری در ارمنستان به حساب می آید.

امیدواریم که این مطلب در سفر به کشور ارمنستان برای شما مفید واقع شود.





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: