باغ دریاچه کوالالامپور | اولین پارک تفریحی بزرگ کوالالامپور
نوشته شده توسط : badsa

باغ دریاچه کوالالامپور

کوالا لامپور پایتخت رسمی کشور مالزی و بزرگ‌ترین شهر این کشور است.این شهر دارای جاذبه های گوناگون نظیر اماکن تاریخی، فرهنگی و طبیعی میباشد.یکی از پر بازدید ترین اماکن باغ دریاچه کوالالامپور میباشد ،در این مطلب شما میتوانید اطلاعاتی را در خصوص باغ دریاچه کسب کنید.

نگاهی کلی به باغ دریاچه کوالالامپور

باغ دریاچه کوالالامپور از جاذبه های گردشگری این شهر است که در دهه ۱۸۸۰ در منطقه تامان تاسیک پردانا در کوالالامپور ساخته شد که یکی از مهمترین جاذبه هایی میباشد که میتوانید در تور مالزی از آن بازدید کنید. باغ دریاچه (Lake Gardens) ، که رسما به عنوان باغ گیاه شناسی پردانا (Perdana Botanical Gardens) شناخته شده است ، اولین پارک تفریحی بزرگ کوالالامپور با ۹۱٫۶ هکتار بحساب می آید.

تصویری از دریاچه باغ دریاچه کوالالامپورتصویری از دریاچه باغ دریاچه کوالالامپور

بخشهای مختلف باغ دریاچه کوالالامپور

باغ دریاچه شامل بخش های مختلفی از جمله : پارک پروانه ها (Butterfly House) و پارک پرندگان (Bird Park) ، باغ گیاه شناسی (Hibiscus Garden) ، بنای یادبود ملی (National Monument) ، باغ ارکیده (Orchid Garden) ، پارک آهو (Deer Park) و خانه مجلس (Parliament House) می باشد. و به طور کلی باغ گیاه شناسی پردانا شامل ۲۲ قسمت مختلف است که می توانید روی نقشه زیر مشاهده کنید .تصویری از محوطه باغ دریاچه کوالالامپورتصویری از محوطه باغ دریاچه کوالالامپور

طراحی باغ دریاچه کوالالامپور

باغ دریاچه کوالالامپور طرحی از آلفرد ونینگ صندوقدار انگلیسی می باشد که سالانه تعداد بیشماری از مسافران تور مالزی را به خود جذب کرده است باغ دریاچه ، پارک اصلی و مهم شهر می باشد این باغ حفاظت شده در اطراف دریاچه ای مصنوعی ساخته شده است. باغ دریاچه دارای تعداد زیادی از کار کنان و دوست داران طبیعت است که مشغوله زیبا سازی بیشتر این باغ هستند.

تصویری از درختان باغ دریاچه کوالالامپورتصویری از درختان باغ دریاچه کوالالامپور

باغ دریاچه با درختان ، بوته های تزئینی و مجسمه های مزین شده ، درختان مردابی باشکوه و پارک های جالب و دیدنی جلوه زیبایی به کوالالامپور داده است. این مجموعه شامل تفریحاتی از قبیل زمین بازی برای کودکان ، مسیرهایی برای پیاده روی و باشگاه های ورزشی ، قایق رانی ، تماشای پرندگان و پروانه ها ، بازدید از آهو های زیبا و نمای زیبا برای عکاس های حرفه ای میباشد.شما میتوانید با انتخاب تور لحظه آخری مالزی و سپس سفر به این کشور از جاذبه های این مجموعه دیدن کنید.

دسترسی به باغ دریاچه کوالالامپور

این باغ در امتداد خیابان پردانا (Jalan Perdana) و یا جاده ونینگ (Venning Road) در نزدیکی موزه ملی مالزی (National Museum of Malaysia) واقع شده است. و با استفاده از خدمات RapidKL و اتوبوس B112 از ایستگاه LRT Pasar SENI به راحتی می توانید به باغ گیاه شناسی پردانا برسید.

 

تصویری از داخل باغ دریاچه کوالالامپورتصویری از داخل باغ دریاچه کوالالامپور

امکانات و ساعت کار باغ دریاچه کوالالامپور

در باغ گیاه شناسی پردانا ، شاتل تراموا (Shuttle Trams) روزانه از ساعت ۰۹:۰۰ صبح ۶:۰۰ بعدازظهر (بلیط : بزرگسالان ۲ رینگیت ، کودکان ۱ رینگیت) در دسترس است و شما را در پارک جابجا می کند. و همچنین می توانید دوچرخه کرایه کنید (کرایه : هر ۳۰ دقیقه ، ۳ رینگیت ) ساعات بازدید از باغ گیاه شناسی پردانا همه روزه از ۷ صبح تا ۸ شب می باشد . و مسیر پیاده روی پارک (Guided walks – بازدید از پارک با پای پیاده ) رایگان می باشد.انتخاب تور لحظه آخری مالزی میتواند یکی از راحت ترین مسیر های برای سفر و بازدید از این مجموعه باشد.تصویری از مسیر پیاده روی در باغ دریاچه کوالالامپورتصویری از مسیر پیاده روی در باغ دریاچه کوالالامپور

اطلاعات باغ دریاچه کوالالامپور

نام لاتین باغ: Lake Gardens Kuala Lumpur

تلفن باغ: ۲۶۱۷۶۴۰۴-۳-۶۰+

آدرس باغ: Jalan Kebun Bunga، Tasik Perdana، ۵۰۴۸۰ Kuala Lumpur، Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur، Malaysia

موقعیت باغ: Kuala Lumpur

شما میتوانید با انتخاب و رزرو تور مالزی و سپس سفر به این کشور از جاذبه های دیدنی کوالالامپور دیدن کنید.
منبع

Malaysia

topworld





:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: