غار رنگی رید فلوت | رنگی ترین غار جهان در کجا واقع شده است؟
نوشته شده توسط : badsa

غار رنگی رید فلوت

غار رنگی رید فلوت یکی از جاذبه های توریستی شهر Guilin چین است که در جنوب شرقی چین و در شمال غرب شهر Guilin واقع شده است و بیش از ۲۴۰ متر طول دارد.این غار رنگی با استفاده از نورهای رنگی به یک مکان برای گردشگری تبدیل شده است و یکی از جذاب ترین دیدنی های چین را به وجود آورده است.نام این غار از نیزاری که بیرون آن قرار دارد گرفته شده است.از این نی ها ساز فلوت می سازند و اینگونه نام این غار به غار فلوت نی معروف شده است. این غار آهکی با نام “کاخ هنرهای طبیعی” نیز شناخته می‌شود.تصویری از داخل غار رنگیرید فلوتتصویری از داخل غار رنگیرید فلوت

تاریخچه غار رنگی رید فلوت

این غار آهکی قدمتی ۱۸۰ میلیون ساله دارد و برای بیش از ۱۲۰۰ سال است که یکی از جذاب ترین جاذبه های توریستی این شهر محسوب می شود. غار رنگی رید فلوت یکی از عجیب ترین نقاط دیدنی و یکی از پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری چین است که در تور چین میتوانید به تماشای آن بروید.

تصویری از داخل غار رنگی رید فلوتتصویری از داخل غار رنگی رید فلوت

این غار برای مدتهای طولانی در زیر اقیانوس ها مدفون بوده و پس از پایین آمدن سطح آب دریا نمایان شده است. غار رنگی رید فلوت قدیمی در سال ۱۹۴۰ توسط گروهی از پناهندگانی که از سربازان ژاپنی فرار می کردند پیدا شد.

ساختار غار رنگی رید فلوت

ستون‌های زیبای این غار در طول میلیون ها سال چکیدن آب از سقف ایجاد شده اند.نورپردازی های رنگارنگ در غار سبب شده تا جلوه‌های بصری این غار بیش از پیش خود را نمایان کند.در این غار سنگ ها و صخره هایی در اشکال عجیب و شگفت انگیز قرار داده شده که برخی از آنها نام هم دارند.نوشته هایی قدیمی روی برخی از این سنگ ها مربوط به سالهای ۷۹۲ (بعد از میلاد مسیح) است که نشان می دهد این غار از سال های گذشته محلی دیدنی برای بازدید افراد بوده است.

تصویری از گردشگران در غار رید فلوتتصویری از گردشگران در غار رید فلوت

رنگهای اصلی که دیواره ها و سنگ های این غار دارند ترکیبی از رنگهای قهوه ای روشن و تیره است اما امروزه برای جذاب تر شدن این مکان از نورهای مصنوعی رنگی نیز در آن استفاده شده است.باز تاب نور روی این سنگ های آهکی جلوه ی خاصی را به غار داده است و از یک سیستم نورپردازی خارق العاده با رنگ های شاد و دلنشین استفاده شده است.تصویری از داخل غار رنگی رید فلوتتصویری از داخل غار رنگی رید فلوت

این رنگ‌ها و نورهای داخل غار یکی از غریب‌ترین تجربه‌های حس بینایی کل زندگیتان را به ارمغان می آورد.

غار رنگی رید فلوت (Reed Flute) بیشتر شبیه به یک سرزمین پریان است.ستون های سنگی، پرنده ها، گیاهان و حیوانات سنگی با رنگ ها و اشکال فوق العاده و قسمت های فوق العاده جذاب و دیدنی این غار را مملو از شگفتی کرده است.

چطور به غار رنگی رید فلوت برویم؟

گشتن در این غار رنگی و شگفت انگیز حدود یک ساعت زمان نیاز دارد و یک تجربه فراموش‌نشدنی و رویایی برای هر انسان ماجراجویی است.غار رنگی چین در تمام طول سال باز است. با یک اتوبوس از گویلین می‌توانید به غار برسید.سرویس اتوبوس رایگانی نیز به مقصد غار نیز وجود دارد.

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شود.





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: