تور هند | تور ارزان هند | تور لحظه آخری هند
نوشته شده توسط : badsa

تور هند

هنگامی که به مقصد های ناشناخته سفر می کنید، باید از راهنمایی های مفید برای غلبه بر موانع استفاده کنید، حال چه به هند سفر کنید و یا کشورهای دیگر. در این مطلب ما راهنمایی‌های لازمی که باید در تور هند به خاطر داشته باشید را مطرح خواهیم کرد.


برقراری ارتباط با مردم محلی هند

اگر شما به زبان انگلیسی تسط داشته باشید، در تور هند دیگرنگرانی خاصی نخواهید داشت، اما اگر زبان انگلیسی را ندانید، باید چکار کنید؟ در ابتدا بهتر است جملات خود را به جملات کوچکتر و قابل فهم‌تر تقسیم کنید. حتما یک قلم و یک دفترچه یادداشت برای ترسیم شکل در صورت نیاز، همراه داشته باشید. قبل از اینکه هتل را ترک کنید، نام و آدرس های مهم را به زبان محلی یادداشت کنید.تصویری از مردم محلی هندتصویری از مردم محلی هند

غذا خوردن در کوچه و خیابان

غذاهای خوشمزه‌ی هندی و نان و شیرینی آن بسیار شناخته شده است. اما امکانات بهداشتی ممکن است حتی در پایتخت هند که رفت و آمد گردشگران در آن زیاد است، کم باشد و این مورد همیشه باعث نگرانی مسافران تور هند است. سعی کنید غذاهای کاملا پخته شده بخورید و از خریدن سبزی و سالاد از هر فروشنده‌ای خودداری کنید. گیاهخوار بودن در هند بهتر است. از خوردن غذاهای بیش از اندازه تند بپرهیزید و در نهایت همیشه دست‌های خود را بشویید.

تصویری از غذاهای خیابانی هندتصویری از غذاهای خیابانی هند

رعایت احترام و پوشش

احتمالا اخبارهای زیادی در مورد مذاهب مختلف در هند شنیده‌اید. برای اینکه در تور هند دچار مشکلی نشوید، سعی کنید در انتخاب نوع پوشش خود درهند وسواس بیشتری به خرج دهید. با افرادی که لباس‌های محلی پوشیده به تن کرده‌اند با احترام رفتار کنید. هنگام ورود به عبادتگاه‌ها لباس پوشیده بپوشید و کفش‌ها خود را در بیاورید. گرفتن عکس از خدایان در معابد، اکثرا مجاز نیست.تصویری از پوشش مردم هندتصویری از پوشش مردم هند

مراقب باشید !!!

ممکن است در هند گم شوید و یا مسیر را از دست بدهید. از هرکسی درخواست کمک نداشته باشید زیرا ممکن است کلاهبردار باشند. برای اینکه در تور هند دچار چنین مشکلی نشوید بهتر است با یک گروه یا تور به گشت و گذار در هند بپردازید.

منبع : india





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: