نوشته شده توسط : badsa

شرایط رزرو پرواز برای ویزا

هر بار که شما قصد بازدید از یک کشور شنگن را داشته باشید، سفارت یا کنسولگری کشور مدنظر، از شما بعنوان یک مهاجر خارجی که نیاز به یک ویزای شنگن دارد، میخواهد که بلیط یا رزرو پرواز خود را نشان دهید.شما به عنوان کسی که قصد اخذ ویزای شنگن یا هر نوع ویزای دیگری را دارد،باید رزرو پرواز رفت و برگشت را به مدارک خود ضمیمه کرده و تحویل سفارت دهید.ما در این مطلب قصد داریم تا شرایط رزرو پرواز برای ویزا را برای شما توضیح دهیم.در ادامه با ویزاتک باشید.

تصویری از تیکیت بر روی کیبورد در رزرو پرواز برای ویزا

برخی از سوال هایی که ممکن است در طول رزرو پرواز برای ویزا برای شما ایجاد شود :

آیا در صورت ریجکت ویزا،پول رزرو پروازم را از دست خواهم داد؟

خیر.اکیدا پیشنهاد میکنیم که پرواز خریداری نکنید و فقط پرواز خود را رزرو کنید.حتی سفارت یا کنسولگری نیز این مورد را به شما پپیشنهاد نخواهد کرد.حتی اگر شما پرواز خود را خریداری کرده باشید،با توجه به قوانین کنسلی بلیط میتوانید پرواز خود را با اعمال جریمه کنسل کنید.در نظر داشته باشید که پرواز رزرو شده که شامل اطلاعات ورود و خروج شما از کشورهای منطقه شنگن خواهد بود و بعد از اینکه ویزای شینگن یا هر ویزای دیگری برای شما صادر شد،میتوانید نسبت به خرید پرواز اقدام کنید.

منظور از برنامه پرواز یا سفر چیست؟

برنامه پرواز یا سفر برای درخواست ویزا، همانطور که قبلا اشاره شد، یک بلیط پرواز واقعی نیست و شما قبل از آن که مطمئن شوید ویزای شما صادر میشود یا خیر،نباید پولی بابت آن صرف کنید.جزئیات سفر یا برنامه سفر شما بیش از یک برگه ی مشخص کننده سفر شما هست.این برگه یا سند در صدور ویزای شما،نقش بسیار مهمی را بازی میکند.برنامه پرواز شامل یک سری اطلاعات است که به زمان پرواز،تاریخ پرواز،نوع پرواز،نوع هواپیمایی،مبدا و مقصد و ... اشاره میکند.

چطور میتوان یک پرواز بدون پرداخت هزینه رزرو کرد؟

برای اینکه بتوانید یک پرواز به مقصد مد نظر خود رزرو کنید،میتوانید به آژانس های مسافرتی مراجعه کرده و با قرار دادن اطلاعات خود در اختیار آن ها،نسبت به رزرو پرواز برای ویزا اقدام کنید.فقط دقت کنید که پرواز خود را مطابق با سفر خود و سایر مدارک به دقت رزرو کنید.

راه دیگری که برای رزرو پرواز وجود دارد،رزرو پرواز به صورت آنلاین است.برای این منظور میتوان به سایت هایی مانند الی گشت و علی بابا اشاره کرد.

چرا سفارت یا کنسولگری ها در مورد رزرو پرواز حساس هستند؟

چند دلیل برای این حساسیت وجود دارد :

  • برای جلوگیری از اقامت بیش از حد در منطقه شنگن یا کشورهای دیگری
  • برای تصمیم گیری در صدور ویزا و نوع آن
  • برای مطمئن شدن از اینکه حرف های شما با اسناد شما مطابق است یا خیر؟
  • و ....

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شود.

موفق باشید.

منبع : ویزاتک





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: