نوشته شده توسط : badsa

باغ های گرمسیری نانگ نوچ

آیا از تماشای باغ های گرمسیری نانگ نوچ که دارای نژادهای کمیابی از گیاهان خاص هست لذت خواهید برد ؟ما با ارائه این مقاله شما را برای سفری با شکوه به باغ های گرمسیری نانگ نوچ همراهی خواهیم کرد.


 

خصوصیات باغ های گرمسیری نانگ نوچ

باغ های گرمسیری نانگ نوچ نزدیک به پاتایا یکی از جاذبه های تایلند است و بزرگترین باغ گیاه شناسی در جنوب شرق آسیا است که شما میتوانید در تور تایلند از آن دیدن کنید. منطقه، برای اولین بار، بخاطر حفاظت از گونه های خاصی از گیاهان و گل ها، به باغ تبدیل شد و بعد از آن، به روی بازدیدکنندگان گشوده شده است. در باغ نونگ نوچ، می توانید بیش از ۶۵۰۰ گونه را با آرایش گسترده ای از رنگ ها مختلف تماشاکرد.

باغ های گرمسیری نانگ نوچ برسید

باغ های گرمسیری نانگ نوچ براساس موضوعات مختلف، بنا شده است. برای ساخت باغ فرانسوی، با مساحت تقریبی چهار جریب، از باغ های کاخ ورسای قرن ۱۷ الهام گرفته شده است. در باغ مربوط به مجسمه های حیوانات، مجسمه هایی از حیواناتی مانند شتر، کانگوروها، لاماها، پلنگ و آهو را خواهید یافت.در شیب ملایم تپه پروانه ها،مکانی از چندین گونه از گل های رنگارنگ است که برای شبیه سازی به پروانه کاشته شده است.شما با استفاده از تور تایلند لحظه آخری میتوانید از این مجموعه دیدن کنید. 

باغ های گرمسیری نانگ نوچ برسید

انواع نژاد گیاهان باغ های گرمسیری نانگ نوچ

این مجموعه داری انواع نژاد گیاهان از جمله کاکتوس ها و گیاهان چرب، گل خرچنگی و زنجبیل و.. .این پارک دارای یکی از بزرگترین مجموعه های گونه های سرخس نخلی را در جهان دارد. سرخسها، عمدتا در محیط های گرمسیری یافت می شوند و زندگی بسیار طولانی دارند، گاهی بیش از صدها سال. متاسفانه، بسیاری از گونه ها، در حال کمیاب شدن هستند.

باغ های گرمسیری نانگ نوچ برسید

امکانات و تقریحات باغ های گرمسیری نانگ نوچ

قدم زدن در پیاده روهای مرتفع و سایه دار به طول سه کیلومتر، نمایی زیبا از باغ هایی مانند باغ اروپایی، باغ نخل گرمسیری، تپه پروانه ها و باغ استون هنج را از بالا به شما هدیه می دهد. به روشی دیگر، ۳۰ دقیقه را به گشت زنی با اتوبوس بگذرانید و یا دوچرخه ای اجاره کنید. بچه های کوچک می توانند از سواری روی قایق پدالی قو مانند، لذت ببرند.پیشنهاد میدهیم از تور تایلند ارزان از برای سفر به کشور تایلند استفاده کنید.

باغ های گرمسیری نانگ نوچ برسید

چگونه به باغ های گرمسیری نانگ نوچ برسید

باغ نانگ نوچ، تقریبا در ۲۰ کیلومتری جنوب شهرستان پاتایا، واقع شده است. اگر ترجیح می دهید سواری راحت تری داشته باشید، تاکسی بگیرید و قبل از ترک محل، مطمئن شوید که برای قیمت به توافق رسیده اید.

باغ های گرمسیری نانگ نوچ برسید
منبع
eligasht





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: